Era blickar

jag vet att ni tittar och glor,
på mina armar och på mina ben.
jag vet att dom är fulla med skärsår och ärr,
jag vet ochså att ni snackar om mig bakom min rygg,
jag vet att ni blir äcklade av er syn på mig.
men snälla... varför tror ni igentligen att jag skär mig..?
är det för att jag tycker det e kul? vad tror ni igentligen?
när ni ser på mig... vad ser ni då?
ser ni en flicka som gråter av glädje,
eller av smärta?
är mitt skratt äkta eller fejk?
när ni ser mig komma på morgonen till skolan..
med ett leedne på läpparna..tror ni att det e äckta eller?
åhh...om ni bara visste hur jag mådde inerst inne..
om ni såg in i min själ skulle ni se att den gråter av smärta och hat
för era taskiga konemtarer och blickar...
om ni följde med mig hem..och såg hur ja hade det..
tror jag inte att ni skulle snacka så mycket skit då..
jag tror att ni kanske skulle försöka hjälpa mig...
eller vem vet.. jag kan ha fel..
om ni skulle sova över hos mig..
så skulle ni få se en tjej som gråter tills solen går upp..
o skär upp sina armar tills hela sängen var blodig..
det skulle ni få se om ni var med mi en dag o en natt..
men nu är ni inte det.. ni ser mig bara i skolan..
o snackar skit o ger mig era mördar blickar..
men jag ber er nu..snälla...försöka att se hela
sanningen....och hitta inte på era dumma historier..
o sluta ge mig era blickar..
och snälla...snälla...sluta med era komentarer!!!!!!!!
det är allt jag begär..så kanske jag mår lite bättre..inombords...!!!
jag vet att ni tittar och glor,
på mina armar och på mina ben.
jag vet att dom är fulla med skärsår och ärr,
jag vet ochså att ni snackar om mig bakom min rygg,
jag vet att ni blir äcklade av er syn på mig.
men snälla... varför tror ni igentligen att jag skär mig..?
är det för att jag tycker det e kul? vad tror ni igentligen?
när ni ser på mig... vad ser ni då?
ser ni en flicka som gråter av glädje,
eller av smärta?
är mitt skratt äkta eller fejk?
när ni ser mig komma på morgonen till skolan..
med ett leedne på läpparna..tror ni att det e äckta eller?
åhh...om ni bara visste hur jag mådde inerst inne..
om ni såg in i min själ skulle ni se att den gråter av smärta och hat
för era taskiga konemtarer och blickar...
om ni följde med mig hem..och såg hur ja hade det..
tror jag inte att ni skulle snacka så mycket skit då..
jag tror att ni kanske skulle försöka hjälpa mig...
eller vem vet.. jag kan ha fel..
om ni skulle sova över hos mig..
så skulle ni få se en tjej som gråter tills solen går upp..
o skär upp sina armar tills hela sängen var blodig..
det skulle ni få se om ni var med mi en dag o en natt..
men nu är ni inte det.. ni ser mig bara i skolan..
o snackar skit o ger mig era mördar blickar..
men jag ber er nu..snälla...försöka att se hela
sanningen....och hitta inte på era dumma historier..
o sluta ge mig era blickar..
och snälla...snälla...sluta med era komentarer!!!!!!!!
det är allt jag begär..så kanske jag mår lite bättre..inombords...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0