Min helg...

Haft en super trevlig helg med Johanna ♥
Fredag: Hade ingen skola då, så jag åkte med Johanna till Göteborg. Sen hängde jag med henne hem och hade super roligt. Hon har fett söta kattungar! :(
Lördag: Jag o Johanna drog till Skara för att träffa "R"  Asså det va lite pinsamt... Har ju typ lite prat fobi med nya folk *___*'  Inte alls lätt det :/  men men jag överlever iaf xD  Sen när vi skulle hem så missa vi den bussen som vi skulle ta så fick bli en som gick lite senare... Fast då åkte vi med bussen till Falköping sen tåget till Herrljunga sen tåget därifrån till Grästorp... Sen orkade jag inte dra hem så blev att sova en natt till hos Johanna :D ♥
Hade as roligt iaf... Somnade typ 0.00 vakna vid 3 sen  pratade jag o Johanna med "R"  tills halv 6 typ sen somnade jag igen xD
Söndag: Blev att åka hem...  Missade nästan bussen, men jag han iaf :D ! Sen när man kom hem så va mitt rum städat... HAHHAHA det lönar sig att va borta en hel helg ;)  Morsan va så snäll att städa hela rummet...
Sen fick man utskällning av syrran bara för att jag hade skrivit   "Hejjsanhoppsan Gummi Snopp Vill du ligga?"  på skämt till en som både hon o jag känner -.-'  Men ne då... Man får ju inte skämta om någonting för syrran...
Syrran = PMS BARN ! :O  HAHAHA men men... blev att dra ut med Elin och Frida på promenad...  Sen fick man så klart kramper igen. Usch hatar det... Men nu sitter man här o skriver ;) Fast nu orkar jag fan inte skriva något mer.. För jag ska städa kanin buren sen sova... Har ju praktik imorgon sista dagen tyvärr :/ Kommer sakna personalen och alla djur ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0