...

Djupt ner , långt inne , 
trycker jag mig in . 
Känner ångesten komma , 
fylla mitt huvud med förvridna ord, 
om allt. 
Panik , jag vill bara bort , 
skrika , gråta . 
Hos den jag älskar . 
Varför just jag ? 
Varför kan inte jag le, 
utan att de är falskt?
Varför ska jag behöva må , 
som värst , 
och ingen förstår. 
Jag har klarat mig själv , 
i många år , 
jag känner själv, 
att min själ börjar förstå, 
att jag ej mycket mer kan gå. 
Mitt inre kan ej mer förstå , 
om de va jag eller dom som valde min väg att gå. 
De ser mörkt ut , 
och jag sjunker mer , 
för varje sekund som går. 
Tiden är , 
platsen här, 
allting här , 
ingenting som jag vill ha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0